Ronnix10 forum da detial medium falan alan fıfa08 en iyi görüntü hangisi detial mi medium başka bişide vardı unuttum
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: 08delgado08 forum da detial medium falan alan fıfa08 en iyi görüntü hangisi detial mi medium başka bişide vardı unuttum Seni anlamakta güçlük çekiyorum. Ama sanırım Detailin ayarını soruyorsun: High olacak en ii görüntü için ve çözünürlüğü arttır.