Neophron dostum biliyorum ama tsl olduğu için olmuyor..hep aynı forma kalıyor..herşeyi de doğru yapıyorum...
Life. ya aslında crazy_27 nin böyle bi forması var Gs Setin içine koymuş biraz araştır snra oknu aç ve sor derim http://soccercenter.net/forum/konu/80747/pn/11/pp/10/sm/1060400
Burock GS Alexandrea Pato çok teşekkür ederim kardeş ben kırmızı formayı arayıp duruyordum senin sayende buldum