abi herkes artık pes 2008 cıkcak pes 6 yı bırakın falan diyo da bence kolay kolay pes 6 dan vazgecilecegini sanmıyorum o yusden pes2008 cıktıgında pes 6 ya uyarlanabilcek yama cıkabilirmi ilerde?? mesela takım secme menüsü ana menü falan pes 2008 gibi olabilirmi böyle bi yama cıkabilirmi???