ARKADAŞLAR Selemün aleküm,
benim pes 6 ile ilgili bir sorunum var.
Master leage açtım.
Ve şampiyon oldum ,ama
sezon sonunda game over yazdı neden acaba,
ve devam etmedi,,
ben çok transfer yaptım ve gelirlerim giderlerimden az oldu,
ondan kaynaklanabilir mi _?
Şimdiden tşk.ler.