Orjinal Mesajı Yazan: Thor
Saab Aero X derim sadece :).
Bu Nissan'da gayet hoş.Ama Saab Aero X dedimmi orda dur bakalım!!Bio enerjiyle çalışmasına Rağmen 400 hp güç , 500 nm Tork üretebilen ve üstüne inanılmaz 1 tasarıma sahip olan o ŞEYİ gördüğümde , ne olduğuna karar veremedim.ama gezegenimizden çıkan 1 teknoloji ürünü olduğuna inanmıyorum.Saab'ın uzay üssü olup olmadığına ve bu makine'nin oralardan gelip gelmediğine dair şüphelerim var.özellikle tavanı ve kapıları açılınca.....
neyse ben daha fazla bakamiicam.Biraz da sis buyrun.
http://www.km77.com/marcas/saab/2006/prototipos/aerox/gra/01.asp
Fotoğrafların üstüne tıklayarak devam edin.hepsine şoole 1 bakın.Daha iyiside var ama buna bakıncada hayal kurmadan olmuyo.