vodoo arkadaşlar maç esnasından gayet güzel, takılmadan oynuyorum ama maçtan çıkıp menülere gelince çok takılıyor,kasılmalar oluyor. Nedeni ne olabilir sizce ?
fifa_mania_99 dedigin programi denedim:D ama ise yaramdi. eger vista kullaniyorsaniz ve nvida ekran kartiniz varsa nvidia tarafindan cikartilacak uptade i bekleyin. 07 de de bu sorun vardi ama update cikmisti sorun ortadan kalkmisti. ustelik sadece bu sorun fifa oyunlarinda oluyordu duzelttiler simdi 08 de oluyor:D insalla birkacgune cikarirlar bizde kurtuluruz