arkadaşlar kendini yere atma tuşu hakemi kandırmaya çalışmak olarak algılanmasın... yandaki adam çelme takıp faul yaptığında siz yere düşmeyip sadece dengenizi kaybedip atağa devam ederseniz avantaja bırakır, ama dengenizi kaybettiğinizde atın kendinizi yere o zaman belki verir bir deneyin derim.
Ayrıca konuyu açan arkadaşın söylediği mantıksız bir şey değil. ben de böyle bir şey duydum. mesela penaltı verince itiraz etme, gol atınca köşe göderini yıkma falan varmış diye duydum ve hakem kart gösteriomuş. ne kadar doğru bilmem ama duydum ben de. arkadaş da heralde bunu duymuş. aslında bana bu doğru olabilir gibi geldi. Bilen varsa cevap yazsa iyi olur