mohikaan Beyler Ben Bugün Nette galatasaray forma yazdım karşıma şu forma çıktı bende beyendim fifa 08 veya fifa 07 de bu formaları yapabilcek varmı? Home: Away: BİRDE BU:
mohikaan ok ati :D ewt liverpool'un formasına galatasaray logosu koymuş lar birde vodafone logosu koymuşlar:D
mustafAttila Orjinal Mesajı Yazan: the best hpermegacoolstar ilki güsel diil ama 2. ve 3.yü çok beendim bi fbli olarak:D tebrix
the best hpermegacoolstar Orjinal Mesajı Yazan: ati_gs_ceza_ati Orjinal Mesajı Yazan: the best hpermegacoolstar ilki güsel diil ama 2. ve 3.yü çok beendim bi fbli olarak:D tebrix saolasın:)hak edene hakkını wermek lasım arkideşşş