fearlessboy arkadaslar oyundan cıkarken ekran donuyor ve hiç bir işlem yapamıyorum ancak bilgisayara reset atabiliyorum yardımcı olursanız sevinirim
erkan_85 ya aynı sorun bende de var ne yapıcaz bilmiyorum bir de oyun oynarken monitör kapanıyo tam yarım saat sonra açılıyo:S
Ronnix10 çözümü var çıkıcağınız zman oyundayken ALT+TAB A BASIN SONRA MASAÜSTÜNE DÖNER SONRA BAŞLAT DÜĞMESİNİN SAĞINDA ORTADA MAVİ KALIN ÇİZGİYE SAĞ TIKLAYIP GÖREV YÖNETİCİSİNE TIKLA VE FIFA 08 SEÇ GÖREVİ SONLARDIRA TIKLA