bu son mesajım sende bida yazma
senin konuna ilgi yok die başkalırnınkileride tıkama. dielimki hiç bi farkı yok milleti kandırıo ozamnda kendi formalırını koyma o ayıp ettiyse sen daha büyük ayıp etmişin. tartışmayı uzatma. eğer bu formaların fifadakilerle aynısı oldugunu iddaa ediosan hala moderatör arkadaşlara bildir, kitlenir zaten konu. laf çarpıtma kaba tabirle sokma senin gibi birine yakışmıo büyüklerinle düzgün konuş.