alanzinho28 arkadaşlar ben forma ekleme v2 paketini yükledim program açılınca hata ver di ben dosyalarını sildim formak ekleme paketinin,,fakat buseferde fifayı (08) açınca hata raporu veriyor nasıl çözebilirm???
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: Forum kuralları madde 18. Foruma yeni konu açacağınız zaman içerikle alakalı hiç bir ipucu vermeyen "Allah RiZaSı iÇin YarDım", "Arkadaşlar bakın bi","yarrrdddııııımmmm","Lütfen yaaarrrdıııım","niye kimse yardım etmiyor" vb başlıklar kullanmayın.Unutmayınki burası bir forum alanı ve burda herkes zaten yardım almak veya vermek için bulunuyor.İçerikle alakasız başlık yazmanız hem yardım almanızı geciktirecek hem de aynı durumda olan insanların yeni konu açmalarına neden olacaktır. Ayrıca konu başlığını büyüklü küçüklü harflerle yazmanız da forumun görünümü açısından kötü bir durum oluşturmakta.Ya hepsini küçük harfle ya da sadece kelimelerin ilk harflerini büyük harfle yazmanız görünüm açısından da iyi olacaktır.Yukarda sayılan hallere uymayan topicler silinecek veya kapatılacaktır.