bugrai arkadaşlar dvd yi taktıktan sonra yükleme dil seçeneği gelio next diyorum sonra ınstall diyorum ondan sonra autorun hatası veriyo ne yapacam lütfen yardımcı olun
ck. Oyunu daha önceden kurduysan ve yeniden yüklüyorsan "Program files'da" oyunun kalıntıları falan olabilir. Onları silmen gerekebilir. Eğer herhangi bir kalıntısı yoksa çalışması gerekir.