pasa_mahmut ya arkadaşlar bu golüde attım yaa fifadan bi kez daha sogudum pes 2008 in full ü çıkana kadar oynarım fifayı pes full çıkınca bu sene pes oynayacam fifayıda rafa kaldıracam tozlanmaya :D http://www.trtube.com/izle.php?v=znabffkmjy