FİFA 2008 FAST CUP

*Turnuva 8 Kişiden Oluşacak
*Tek Maçlı Eleme Usulüne göre oynanacak
*Beraberlik durumunda uzatmalar daha sonrasında penaltılar sonucu galip gelen üst tura çıkar.
*Herkes İstediği Takımı Alma Hakkına Sahiptir.
*Kayıt Olmak İçin Nick Belirtmeniz ve Belirtilen Ağa Girmeniz Yeterlidir.
Hamachi Ağ : USTAFİFACILAR
Hamachi Şifre: 123
KAYDI GEÇERLİ OLANLAR:
1)ANIL
2)MAD_LEE
3)SheRewD
4)hector 08 (sedat)
Yarı final
MAD_LEE 0 - 3 SheRewD
ANIL 3 - 0 hector 08(hükmen)
Final
ANIL 1 - 2 SheRewD
Şampiyon:
SheRewDUzatmalarda yendi beni :(