kezmantolga evet sezon bitince sana transfer teklifleri geliyor menajerinle bunu değerlendirip transfer oluyorsun veya şimdiki tamkımın sana kontrat uzatma teklif edior yine bu konuyu menajerinle değerlendirip tartışıp karar veriyorsunuz
AdreNaline Orjinal Mesajı Yazan: ehuirem yok oyle bişey ya varsa da benm niye haberm yok?? Çünkü öyle bişey yok bu yazılanlar sallamasyon...