kiwanch Arkadaslar oyunu orjinal aldim ve play online'dan kayit yaptim. Birisiyle oynamak icin tikladigimda ya Play Online'a geri donuyor ya da Windows'a donup Fifa08 hata veriyor ve kapaniyor. Sorun nedir acaba?
SkyJacker. game modes tan play online a gir , açılınca solda taraftan giriş yap , yukarıdaki seçeneklerden quick match veya matchup lobby yi kullanarak rakip bulabilirsin kendine
kiwanch kardes kendime rakip buluyorum. ama rakiple baglanirken fifa08.exe hata veriyor, fifa kapanip windows'a geri donuyor...Oyunu bastan falan yukledim ama hep ayni. Bu neden acaba?
SkyJacker. fifayı ilk kurduğumda no dvd crack kurdum ve o zamandan beri play online da sorunsuz oynuyorum sende dene bi istersen
YuRY aynı sorun bendede oldu play online a giriyorum ordan oyuna geri dön diyince windowsa dönüyo oyun hata veriyor play online den maça girerkende öyle oluyor yardım etseniz ?
SkyJacker. Orjinal Mesajı Yazan: kezmantolga abi nerden kayıt olucaz online a oyunu kurduktan sonra başlat-tüm programlar-ea sports-fifa08- Electronic Registration yolunu takip ederseniz kayıt olabilirsiniz
YuRY Orjinal Mesajı Yazan: SkyJacker. fifayı ilk kurduğumda no dvd crack kurdum ve o zamandan beri play online da sorunsuz oynuyorum sende dene bi istersen bende denedim ama olmadı :rolleyes: