Önce gidin bir teklif yapın, verebileceğiniz en fazla parayı ve maaşı verin, bids seçeneğini 2 yapın maç başına %15 verin oyuncu gençse kontratını 1 veya 2 senelik yapın, yaşlı ise 32-33 yaşından yaşlıysa fln uzun süreli kontratlar yapın 4-5 sene fln zaten kendi istedikleri seçenekte o kadar olucaktır. Sonra teklifi yaptıktan sonra görüştüğümüz oyuncuların listelendiği bölüme girip teklifinizi değiştirin bu seneçeğe basınca verebileceğimiz en yüksek maaş ve para artıyor yani normalde 50 bin $ verebiliosak en fazla, değiştirme bölümüne girince daha fazlasını verebiliyoruz. Tabiki yine bids seçeneğini yüksek yapmayı unutmayın. 90 lık bir oyuncu vardı en yüksek vermeme rağmen gelmemişti böyle ypatım geldi :) tabi parayla değil özgür oyuncuydu ama dediğim gibi yapın yinede :) Kayseriye aldım ben oyuncuyu :) Tabi parası olan arkadaşlra yapsın bunu, para hilesiyle para yapıpta bol parası olanlar için sölüorum bunu :) Bende para yok çok para veremem ama yüksek güçlü serbest oyuncuları alıp sonra satarak bütçe sağlıyorum kendime :)