dostum bak ben genelde setuplu yapıorm ama senin dediğin sanırım sadece face dosyalı olan.
şimdi face i oyuna atmak için 2 tane programa ihtiyacın var.
1. si biggui
2.si fathbuilder
bunları biraz araştırırsan bulabilirisn.
şimdi oyuna nasıl atıcaksın onu anlatıyım
şimdi big gui yi aç file/new de yeni bi zdata oluştur(zdata_67 gibi) ardından o oluşturduğun zdata yı aç ve import seçeneğinden face dosyalarını(yani m228,t21 ve t22 ile başlayınları)importla.
importladıktan sonra fifa 08 in yüklü olduğu yere gel,ordan dataya gir ve zdata nı oraya koy ve ardından fathbuilder ını çalıştır ve bekle.bi uyarı gelicek.uyarı geldiğinde tamama bas.
bu kadar:D