Ekselans **Ben full versiyonda Her maçta 3 değişiklik hakkımıda kullanıyorum daha görmedim böyle bişey :cool: **
ozan6141 belkide seni protesto ediodur :D banada olmuştu böle türkiye idim polonya ile oynuom dkk 85 qimse yok 1-0 malubum ama genede onlar yokken golü attm bi tek nihat satmdadı bni golüde o atmıştı :d
ossss **Ya aynı şey banada olmuştu.Barcelonayla oynuyodum.Aynı resimdeki gibi bütün oyuncularım saha dışına çıktı ve 1 gol yedim.Yenik duruma düştüm.Fakat golden sonra geri geldiler ve maçı kazandım:rolleyes: **