Mr.Roberts Arkdaşlar Ben Orinal FIFA 08 Almayı Düşünüyorum. Fiyatı Nedir? Birde,Ben İnteractive League'yi Sadece Orjinal FIFA'sı Olanlarla mı Oynayabilirmim?
volkantopc tüm dünyadaki orjinal sahipleri ile (yani eaonline'da olan oyuncularla oynayabilirsin) dilersen orada cdkey satışıda var.
punisherGS sadece orjinal alan kişilerle oynayabilirsin duyduğum kadarıyla d&r da 50 ytllik alışveriş yapan 15 ytl hediye çeki varmış fifa08de 50 ytl haberin olsun