arkadaşlar ben bu fifa serisinde frikik saçmalığına bir anlam verenedim.
fifa 07'den önce ki seriler yine daha güzeldi frikik kullanma açısından sanki.
önceki serilerde frikik atarken topa falso verebili, vuruş tekniği ayarlanabilir
veya hızlı veya yavaş vurabilirdim
belki fifa 07 ve 08 dede aynı şeyler mümkün ama ne yaptımsa vuruş tekniğini değiştiremedim
hep ayak ucuyla vuruyor ve top hiç falso almıyor
frikik tekniklerini bilen arkadaşlar nooolur yardımcı olun :(
Şimdiden teşekkürler...