Ya sistem bir yana, ben Kezmanin futbolculugundan süphe ediyorum.
Bos kaleye kacirdigi pozisyonlarda Hakan Sükürle kiyasiya bir rekabete girmis durumda.
Topuda alip götüremiyor, ya ayagindan asiyor, yada ayagina dolaniyor. Calimlari deseniz, calim yok. Topu geri cekip adamin yanindan gecmeye ugrasiyor, ama gecmisligi yok. Sutlarini soruyorsaniz skandal, Hava toplari rezalet. Kisacasi KEZMAN, Fenerbahceme yakismayan bir topcu. Semihle oynayalim daha iyi, o da yetersiz ama Kezmandan iyidir.