yilmassh Evet arkadaslar FIFA 08 de Bessa Stadi diye stad var.. maca girerken stad secmeden bu stadi secin ve gorun aynisi walla :)
yilmassh ya insanoglu, ya turk evladi hic mi dikkatinizi cekmedi yeaa.. nys madem dikkatinizii cekmedii konu kilit ozaman arkadaslar offf bee..
fifa_mania_99 arkadasim bunda acayip olacak ne var:D o stad 07 de de vardi 08 de de var. sanirsam guney america da olan bir stad:D
Cesc Böle konuları nie açarsınız bi türlü anlamıyorum. Hem Galatasaray'ın UEFA'yı aldığı stadın adı Parken..
Micrope Cesc'in söylediği doğru :) Galatasarayın UEFA kupasını aldığı stad Kopenhag Futbol kulübünün Kopenhag'da bulunan Parken Stadı :) Daha yararlı konular açılsa keşke :(
uA_UNI Orjinal Mesajı Yazan: fifa_mania_99 arkadasim bunda acayip olacak ne var:D o stad 07 de de vardi 08 de de var. sanirsam guney america da olan bir stad:D Danimarka ne zamandan beri Güney Amerika'da? Genel kültür ve coğrafyan yokmu senin?