BEYLER SORUNU BULDUM OKUYUN:)
Yazılım sayesinde Windows Vista üzerinde, XP'de oynadıkları oyunları çalıştırmakta zorluk çeken kullanıcılar bu sorundan büyük ölçüde kurtulmuş olacaklar.
Yazılımın Vista desteği var, yani Vista'daki DirectX 10 ile çakışmıyor.
Bildiğiniz gibi birçok kullanıcı Windows Vista'da eski oyunlarının çalıştıramamaktan şikayetçi.
Burada sorun oyunlarda değil. Sorun işletim sisteminde de değil, aslında ortada bir sorun yok. Ortada bir eksiklik var o da Vista'da bulunmayan DirectX 9 eskiği.
Bildiğiniz gibi Vista'da DirectX 10 mevcut fakat 9 yok. Günümüz oyunları da DirectX 9 dosyalarını çağırmaya çalışınca hatalar meydana çıkıyor.İşte burda programın bu sürümünü yükleyerek sorunu halledebilirsiniz.Böylece Vista'da çalıştıramadığınız oyun kalmayacak.