Orjinal Mesajı Yazan: Ferman31
evet nasıl oldu bende bilmiyom ama gitmiş işte masadaydı yok.
neyse asıl konuya gelelim şimdi oyunu açınca fifa08 not installed correctly hatası veriyo.oyunu baştan yükle düzügn yüklü değil demek istiyo ama dvd kayıp olduğu içi malesef yükleyemiyom.bunun başka bi yolu yok mu?
Sistem geri yükleme dene Windowsundan, oyunun kurulu olduğu birzamana windowsunu ayarla belki işe yarar ya da
silinen dosyaları geri getirme porgramları var ama ne derece faydalı olur emin değilim. Yüklediğin bir dosya kendi kendine silinmez sen kesin defreez açıkken oyunu yükledin pc yı kapayınca oyun silinmiştir. Eğer defreezlıyken yüklediysen yukarda önerdıklerımı unut yenıden bir dvd ye yüklettir oyunu.