Exvision Arkadaşım sabrımızı felan mı deniyorsun anlayamadım. Bu kaçıncı konu ? Hem kurallara uygun başlık kullanmıyorsun hem de sürekli aynı konuyu açıyorsun. Biraz dinlensen iyi olacak sanırım.