mertonur yorumlarınız icin tşk ederim 2010 yılına gectim kadrodaki oyuncularda bazı artıslar oldu isterseniz upload edebilirim :)
fifa_mania_99 ya ben boyle oynamiyorum adi uzerine menagerlik:D paftan cikan oyunculari gelistirin satin biraz zevk yaratin be bu ne bicim kadro:D diger takimlarda adam kalmamis.