Imagine Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C Cristiano ronaldo ile seviyeli bir beraberliğimiz var çok eğleniyoruz hergün :D:D:D:D:D:D hadi hayırlısı ben kendimi yarattım onunla kariyer yapıyorum daha zevkli
turkmad Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C Cristiano ronaldo ile seviyeli bir beraberliğimiz var çok eğleniyoruz hergün :D:D:D Bende Wayne Rooney ile takılıyorum :)
kurdt Kendi yaptığım bi oyuncuyu oynamak daha zevkli bence ;) Onu sıfırdan bi yıldız yapmak çok büyük gaza getirio adamı :p
Ronnix10 king55JacKSpaRoWcell_oBatuhanrybLaCkBoY_uAbLaCkBoY_uA ve luna1tc teşekkür ederim ben hangisiyle oynuyim ama golcü birisi
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: 08delgado08 king55JacKSpaRoWcell_oBatuhanrybLaCkBoY_uAbLaCkBoY_uA ve luna1tc teşekkür ederim ben hangisiyle oynuyim ama golcü birisi İmagine yi kullanıcıdan saymıyomusun :p:p Golcü istiyosan Agüero :cool: Henry:cool: bunlar yeter ;)
Ronnix10 ok abi tamamda hepsini yazdım imagine yi yazıcaktım unuttum gözümden kaç kusura bakmasıın dimi
Request ben hic oynamadim sevmedim zaten be a pro modunu oynasam alicagim oyuncu kesinlikle cristiano ronaldo:)
wadewade Hangi oyuncuyu alırsan al ofsaytta dıkkat et top sendeken uzun top atsın dıger oyunclar sen gıt gol yap,hareket yap:)
fifanem kendin oyuncu yap süper oluyor Ama ilk başladığında kötü oynuyor o yüzden adamın fiziğini iri yap bari topk kaptırması zor olsun:D
KATIRCAN_ReFLeX ronaldinho yu tek geçerim ama rakipleri çok rencide edici geçiyorum hemen yatırıyolar adriano gibi futbolcularla oynamak iyi yıka yıka gidiyorum adriano ile :D
ekremhan **Ronaldinho, c.ronaldo, rooney, messi en zevkle oynanılan futbolcular. Diğerlerinin hareketleri sınırlı.**