Tahsin13 arkadaşlar lütfen pes 2008 demoyu ripli olarak yayınlayın ben bi kere indirdim error 1335 hatası yüzünden yüklenmedi kota olmasa 10 kez daha indirrim ama kota var işte lütfen ripli yayınlayında indirelim şimdiden tşkler
Tahsin13 bi cevap yazın ya sabah tan beri girip bakıyom heyecanla bekliyom verecekler oyunu diye ama tık yok :D:D
ishakki Orjinal Mesajı Yazan: tahsin13 bi cevap yazın ya sabah tan beri girip bakıyom heyecanla bekliyom verecekler oyunu diye ama tık yok :D:D arkadaşım kimse kalkıpta oyunu dediğin şekilde yüklemez.. sen olsan sende yüklemezdin bunu da bil. bence sen beşiktaşa veya kadiköye git (istanbuldaysan) mutlaka bulursun pes2008 demosunu ;)