blueblood648 Sistemimin pes 2008 e yetebileceğini düşünmekteyim oyun içinde hiç kasılma olmamasına (1024*768 high ta oynuyorum) rağmen top taca çıktığında ,hakemin oyunculara kart gösterdiği sırada vs..(cinematik mod heralde) oyun baya bi kasılıyor bunun sebebini bilen varsa bana söyleyebilirimi şimdiden teşekkür ederim
icelander Yakın planda , detay seviyesi artıyor bence ondan. Mesala futbolcuların şortlarında dikiş izleri beliriyor.Yüzlerinde detaylar artıyor sakallar felan çıkıyor.
m3m0Li settings de vsync qibi bişi war onunla oyna hallolacaktır bi arkadasın böLe bi sorunu wardı bu sekilde halletmişti eer vsync seciliyse kaldır secilmemisse sec settings sde hemen o low medium high onların altında ;)