pes 2008 in ps2 ve xbox ta grafiklerin pes6 da olduğu gibi aynı grafik in kullanılcağı bildirildi.sadece next-gen olarak ps3,xbox360 ve pc de kullanılcağı bildirildi.kaynak ign .com dandır.herkese duyrulur.yani ps2 si olanlar yeni grafik motoru yani next-gen i göremeyecek :eek: