emreeexxx Arkadaslar; Sıteden galatasaray forma yaması ındırdım.Fakat acıklamada "Yapmanız gereken gs kırmızı adlı formayı creation master veya kit raptor'la oyuna yüklemenizdir. " dıyor.Bısey anlayamadım.Ne yapmam gerekıyor???