BJK076 Az önce cdcimi aradım bana pes2008 i internetten full 6.5 gb lığını bulmuş şuan indiriyor ve yarın 10 milyona çift dvd halinde satılacak.Eğer pendik/esenyalıyı biliyorsanız 4 yoldaki aşar kırtasiyede bulabileceksiniz yarın.Saygılarımla.
BJK076 arkadaşlar indirmede sorun çıkmış yarın.:confused: :( birde o dörtyolun orda dersane yok.sen başka yeri diyosundur.adres:esenyalı mah.dörtyol cad.pendik
uaberq Orjinal Mesajı Yazan: ua__93 sen ne sallıon olm 16 ekimde çıkıo ya sen yalan sölüon yada fena halde kazık yedin :D :D:D:D:D:D:D:D
yilmassh Orjinal Mesajı Yazan: uaberq Orjinal Mesajı Yazan: ua__93 sen ne sallıon olm 16 ekimde çıkıo ya sen yalan sölüon yada fena halde kazık yedin :D Usta sen 16 ekimde diosun ama resmi site de 26 ekim diyo. hatta ps3 de kasım da cıkıomus senın dedıgın sakın football manager olmasın 19 ekımde cıkacak o da... Exvision Oyunun resmi internet sitesinde 26 ekim yazmaktadır. Asılsız bir haber olduğu için konu kapanmıştır.
Exvision Oyunun resmi internet sitesinde 26 ekim yazmaktadır. Asılsız bir haber olduğu için konu kapanmıştır.