"G.Saray final ya da yarı final oynar"
06 Ekim 2007 09:25
'İstanbul'a gaz maskesi götüreceğiz' diyen Sion Başkanı Constantin; 5-1'lik yenilgiyle kendine geldi: 'Galatasaray, UEFA'da ya yarı final ya da final oynar.' dedi..
Galatasaray-Sion rövanşı öncesinde, Kadıköy’deki olaylı Türkiye-İsviçre maçını kullanarak avantaj sağlamaya çalışan Sion Başkanı Constantin, 5-1’lik hezimet sonrasında çark etti.
Karşılaşmadan önce, **“İstanbul’a gaz maskesi götüreceğiz, çünkü bizi zehirleyecekler. Orada neler yaşanacağını bilmiyoruz” diyerek ortamı germeye çalışan Constantin, Galatasaray Yönetimi’nin misafirperverliği ve Ali Sami Yen Stadı’ndaki tarihi yenilgi sonrasında kendine geldi: “Rakibimizin önü açık. UEFA’da final ya da yarı final onları bekliyor...”**
**UEFA.com: Galatasaray finale yürüyor**
UEFA.com da Sarı-Kırmızılı temsilcimize övgüler yağdırdı. Türk basınının yorumlarına da yer veren sitede, Cim Bom’un 2000 yılında Arsenal’i yenerek UEFA Kupası’na ulaştığı hatırlatılarak şu ifadeler kullanıldı:
**“Bu galibiyet, akıllara 1989 senesindeki Neuchatel Xamax maçlarını getirdi. Önce 3-0 kaybeden Galatasaray, sonra 5-0 kazanıp yoluna devam etmişti. Kimbilir; belki de Galatasaray, 2008 yılı Mayıs ayında oynanacak finalde, City of Manchester Stadı’nda olacak. Çünkü Galatasaray, UEFA Kupası Finali’ne doğru yürüyor.”**