memomemet arkadaşlar benim ekran kartım high detail i desteklemiyor onun için mecbur medium detailde oynuyorum acaba medium ile high arasında ne gibi farklar var çok bariz farklar var mı ?
serginho47 arkadaşım benden sana tavsiye ekran kartını değiş forma düz gözüküyo mesela medium da, high ta ise çok gerçekçi
digimax mediumla high arsında dağlar kadar fark var..bu kadar farka şaşırmmak lazım.. biri 2.0 diğeri 3.0..
Elik Dostum SS'e gerek yok, yaz senin ekran kartı moedelini. Eğer eski model ekran kartın varsa Medium'da oynasan ne olur ki? Kartın eskiyse doğru dürüst performans alamazsın.
in_vince_able ben medıum we hıgh arasındaki görüntü farklarını görmek açısından sormuştum ama bunada bı yanıt werirsen sewinirim
Exvision Arkadaşım ben kimseye takmadım. Forum kurallarına uyman için uğraşıyorum fakat sen inatla kendi bildiğini okuyorsun. Az önceki mesajını sildim sen hala aynı mesajı bir daha atıyorsun. **Konuyu dağıtmayalım lütfen.**