Arkadaşlar FİFA 08 Golu kaydettikten sonra o golu izlemek için fifa da kayık bolumune giriyoz ve o sekilde seyredebiliyoz.. ama baska bir programla belgelerimin içinde kayıtlı olanı açıp izleyebilirmiyim...
yani fifa 08 de golu nası kaydedebilirim sonrasındada izleyebilirim....