Merhaba Arkadaşım,
Aynı Sorun bende de var,Sırf Fifa 2008 daha iyi onayayım diye bilgisyar aldım ama maalesef oynayamıyorum.Menüler yavaş,Oyun Yavaş Ayarları falan hepsini denedim ama değişen birşey yok.Bilgisi olan arkadaşlar lütfen bilgileirmizi paylaşalım.Lütfen Acilindenn