murat3601 lionel messi(barça) kun agüero(a.madrid) nasri(marsilla) pato(milan) bence bu dörtlüden başkası yok zaten
bd90 evet agüero'da süper pato'da münih'in son teklifi..en son messi'de bukadar teklif etmişti... daha messi gibi 22 yaşında kabul etmem:)
bd90 Orjinal Mesajı Yazan: murat3601 lionel messi(barça) kun agüero(a.madrid) nasri(marsilla) pato(milan) bence bu dörtlüden başkası yok zaten aslında adu var amerikalı olan ama süper performansa rağmen fiyatı katlanmıyor.. jesus navas kompany gourcuff j.Jenas ama dedğin gibi en iyileri saydığın.. fifa08 farklı kişiler arıyorum ama bulamadım daha.. (pato hariç..fifa07 yoktu)
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: bd90 evet agüero'da süper pato'da münih'in son teklifi..en son messi'de bukadar teklif etmişti... daha messi gibi 22 yaşında kabul etmem:) :) tabiki de etme .adam 100 ü aşıcak yakında:D
bd90 arda turanıda denedim yükseliyo bayağıda..face yapılmamış oyuncularla oynamıyorum sarmıyor(agüero hariç)....nuri sahin iyi mesela..
fifa_mania_99 bale denen bi oyuncu var tottenhamda o da iyi:D. simdi aklima gelmiyo ama messi, walcot, rooney, c.ronaldo, robben, pato, daha cok var 99 u bulan. bu arada turklerden arda ve nuri sahin baya ucuyor sonralardan:D
JSJ Serio Ramos, Jesus Navas, Dos Santos, Cattermole, Messi, Bale (Bunlar overallara göre değil ama. Bunların oynama tarzı çok iyi. En azından benim için.)
deregk man.city deki daniel sturridge,caner erkin,mesut özil,nuri şahin,richards,ben arfa,benzema,mertesacker,taiwo,fabregas,pedro oldoni,gibi oyuncular 90 ve üstüne çıkıyorlar