Exvision Sigames, Football Manager 2008'in tamamlandığını duyurdu.Oyun, Avrupa'da 19 Ekim 2007 tarihinde , Amerika'da ise 23 Ekim 2007'de piyasaya sürülecek. Kaynak : Worthplaying.com
turkmad **Güzel Haber. 2 Hafta Sonra Bügün Çıkıyor Bügün Demoyu Oynuyoruz 2 Hafta Sonra Full Oyununu Oynucaz:) **
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami türkiyeye ne zaman gelcek ??:confused: inşaallah kısa sürede gelirde oynarız:D kardes artık cogu oyun turkıyeye gelmıyor serverlardan ındırılıyor ornegın fıfa turkıyeyemı geldın cıkıs tarıhınden 2-3 gun once server lara dustu
PetRe oyun 19 ekımde cıkacakmış.. dolayısıyla 19 ekımde oyunu torrentlerden indirebilecez.. oyun 700 mb civarında oldugu için torrentlerden rahatlıkla indirilebilinir. 700mb yaklaşık 2 saat sürmektedir..
Exvision Oyun Avrupa'da satışı sunulduğunda ülkemizde de satışa çıkacaktır. Korsan rağmen göstermemenizi tavsiye ediyorum. Aksi takdirde ne ligimize ne de dilimize özen gösterecekler.
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Gene paraya kıycagımı hiç sanmıyorum... Bende ya :o Zaten çok pahalı bence :o Fifa'ya anca yetio harçlık:)