hangmaneagle arkadaşlar oyunda real madrid in sahası yok acaba benim aldığım fifa08 de mi sorun var anlamadım gitti
hangmaneagle arkadaşlar biri birşey desin sadece bende mi böyle bilmek istiyorum lütfen yanıtlarınızı bekliyorum
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: ozcan_27 kardeş sadece sendeğil hiçbirinde yok ea nın saçmalığı işte stayumu arttıracağına azaltıyor yeni eklenen stadları görmedinmi :) ama yanlış tabi santiago barnebeu olmalıydı genede :)
hakaneren sizde hep eleştiriyorsunuz.biraz iyi bakın.zevkle oynayın derim ben.iyi oyunlar.(bernebeu yok sende delle alpi de oyna ne diyim.):)
hangmaneagle tamam ben de zaten real de farklı stadlarda oynuyorum tek iyi tarafı başka stadları da tanıma yoksa real in stadı olsa daha iyi olurdu