arkadaşlar mac esnasinda rakip takimin defansi kalecisine geri pas verdi baski olunca ve kaleci topu eline aldi. benim adamlar ellerini actilar frikik bekler gibi :S
arkadaslar daha once olmamisti hic boyle bisi. bu bug mu yoksa oyunda olan bisey mi???