Arkadaşlar hepinize merhaba.
Ben PES 2008 için şimdiden sipariş verdim. Online oynama konusunda da teknik bilgi edindim sayılır. Ancak merak ettiğim bu site aracılığıyla düzenlenen turnuvalar olmuş sanırım geçen yıl pes 6 için. PES 2008 çıktığında da böyle bir şey olacak mı? Olacaksa herkes konaminin serverında mı oyunuyor? Ne yapmak lazım scn turnuvada oynayabilmek için?...