figment Arkadaşlar replayleri seyrederken, q ve e tuşlarıyla kamerayı akıcı bir şekilde 360 derece döndürebiliyorduk pes 6 da, ben bunu 2008 demo da yapamıyorum, kesik kesik dönüyor. Bu demodan kaynaklı birşey mi? sizde durumlar nasıl?
ttolga Oyunda replaye geçince motion kamera yı kullanıyo arapas tuşuyla onu zoom kamera yaparsan 360 derece döndürebilirsin.