kiral_10 bende pes 2008 detaraftarlar görünmüyo neden olabilir bilgisi olan varmı.ben bu sorunu nasıl çöze bilirim.
ttolga Quality low olduğu zaman taraftar ve yan hakem yok,eğer sistemin kaldırıyorsa mediumda oynamanı tavsiye ederim.Yoksa taraftarların sesleriyle yetinirsin.
kiral_10 bi arkadaşda dediki shader 3.0 uyumlu ekran kartı almalısın dedi ne yapmam gerek bilgisi olan varmı