be a pro falan koyuyorsunuz ama birazda maç koyun
yoksa bu mod yokmu
:(
Mod yok.oun oynarken esc tuşuna bas orda rplay var ordan.:p
nası yani maçı kayıt ediyorsun replaydan
attığımız güzel golleri nasıl siteye vercez
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: