Orjinal Mesajı Yazan: uaberq
yorgunluk wardı çok kötü oynadık:mad:
1.Senin kaçıncı hesabın bu sorması ayıp??
2.Galatasaray'ın kötü oynamaya hiç mi hakkı yok.Maçı izlemeden kafadan yorum yapıyorsunuz işte.İkinci devre çok baskılıydık.Neticesinde golü çabuk bulduk ama hakemin bazı faulleri es geçmesi nedeniyle atak gücümüz düştü.Korktuğum bi deplasmandan 1 puan iidir ii..