Orjinal Mesajı Yazan: fifanem
Bırakın ya soocercenter adminleri çok güzel şeyler yapıyorsunuz ama bu ea sport bunları haketmiyor oyunda hiç bir değişiklik yok onlar bieaz daha kazansın diye siz orjinal satmaya çalışıyorsunuz onlar ise bi arpa boyu yol gidememişler şampiyonlar finali bile aynı stadda oynanıyor.Real Madrid in stad ı yok ne biçim sorumluluk duyuyor bu adamlar???Ama sizi yaptığınız bu işten dolayı tebrik ederim:::D
Bu işi EA Sports'un hatırına değil, oyuncuların avantajına olduğu için yapıyoruz.
Bu işte kar marjımız da yok. Aldığımız fiyata sizlere satıyoruz.
Oyunu ben de beğenmiyorum ama sen başkasının hazırladığı bir ürün için hiçbir ücret ödemeyip kullanıyorsun, tamam. Bari böyle sözler söyleyip kendini küçük düşürme. Oyunu sen hazırlayıp milyonlarca dolar masrafın olsaydı bunu nasıl çıkaracaktın peki?
Konuyu başka yönlere çekip amacımızdan sapmazsak iyi olur.