fifa_mania_99 arkadaslar bende 8500 gforce 512 mg grafik karti 1 gb ram var oyunda tik takilma yok ama menulerde inanilmaz yavaslama var:S oyuncu bile degistiremiyorum cok yavas:S. xp de boyle deildi ama vista yukledim boyle oldu. bunun icin bir patch varmi varsa nerden indirebilirim bi yardim edin:P
fifa_mania_99 olmaz arkadasim vista zaten orginal gelmis:D birde o kadar dosyam var back up yapmak cok zamanimi alir:D fifa07 de bu problem vardi hatta butun fifa serilerinde vardi diger oyunlar hic sorun olmuyo.
iqsoftware menülerinin yavaş olması driverından ve ram in den kaynaklanıyor bende 8800gtx var aynı sorunu yaşadım driverını güncelle.ayrıca biostan eğer cpunu overclok yaptıysan kapat.
Ronnix10 noktayı koyuyorum game accelator die program var onu indir ben indirdim fıfa07 menüler ve oyun yavaştı (çok) süper valla bence indir sonra sorun olmaz
fifa_mania_99 ya sorun orda overlock yapmiyorum arti driveri kac defa guncelledim:D ama sorun hala kalkmadi. oyunda takilma yok cok akici bir sekilde oynayabiliyorum ama sadece menuler yamuk yapiyo
hangmaneagle arkadaşım fifa08 exe de sorun olabilir benim fifa07 de o sorun vardı yeni exe indirdim geçti bana özelden mesaj atarsan sana exe yi hangi siteden bulabilirsin söyleyebilirim
fifa_mania_99 valla zannetmiyorum exe den kaynaklandigini. butun fifa oyunlarinda bu sorunu yasiyorum:S fifa07 de de ayni sorun var boyle giderse cakcam formati xp ye doncem:D
fifa_mania_99 bu arada ram in nesi varkine ondan sorun ciksin:D 1 gb ram sanirsam yeterli oyunu high da oynamak icin
hangmaneagle Orjinal Mesajı Yazan: fifa_mania_99 valla zannetmiyorum exe den kaynaklandigini. butun fifa oyunlarinda bu sorunu yasiyorum:S fifa07 de de ayni sorun var boyle giderse cakcam formati xp ye doncem:D olabilir de benim fifa 07 de böyle sorunum vardı yeni exe yükledim geçti kardeş paylaşıyım dedim ama vista yı bulmuyorum zaten vista da çok sorun var oyunları tam analamıyal oynatmıyor insana