synergicx İşte link kendi uploadım http://rapidshare.com/files/60296587/cv_1.img.html bütün yamalar buraya.... dosyayı program files\KONAMI\Pes 2008 demo\img klasöründeki cv_1.img dosyasıyla yerdegiştirin o kadar. İyi oyunlar...
EuroSER Öyle deme kimimiz full e kadar bekliyemiyor bu yüzden demo yamaları ile demo ya renka katıyor.
EuroSER Öyle deme kimimiz full e kadar bekliyemiyor bu yüzden demo yamaları ile demo ya renka katıyor.
ReCeP57 Orjinal Mesajı Yazan: YaGo_fb Biz daha pes 2008 le tanışmamışken millet yamasını çıkarıyor :) :) :) :)