PS 3 ve PS 2 icin fifa aldim. PS2 de joystick ayarlarinda problem yok ama PS 3 te Sixaxis icin problem yasiyorum.
Yon tuslari icin sadece R3 tusunu veriyor. yanındaki yon tuslarini kullandirmiyor. bununla ilgili bilgisi olan varsa mesaını bekliyorum.